Przejdź do treści
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Dzień dobry,

Wykonaj poniższe kroki, aby poprawnie zgłosić swoją reklamację do Działu Technicznego Avrii.

1. WYBIERZ FORMĘ ZGŁOSZENIA – Zgłoszenia sprawy należy dokonać wyłącznie przez formularz Zgłoszenie reklamacyjne Avrii (w przypadku reklamacji falownika także Raport z pomiarów AC/DC).

Reklamacja falownika Huawei wymaga dodatkowych działań (czyt. punkt 4.).

WYBIERZ FORMĘ FORMULARZA:

    1. … – do druku
      Wypełnij formularz ręcznie – wydrukuj, wpisz dane i podpisz. Zeskanuj a następnie zapisz w formie PDF lub JPG.
    2.  – online
      Wypełnij formularz elektronicznie, wydrukuj i podpisz. Zeskanuj a następnie zapisz w formie PDF lub JPG.

2. PRAWIDŁOWO UZUPEŁNIJ DANE – W zgłoszeniu reklamacyjnym należy uzupełnić czytelnie wszystkie pola.

DOKŁADNY OPIS WADY – wpisz okoliczności wystąpienia usterki, w tym:

    1. moment wystąpienia (np. przy uruchamianiu, po kilku miesiącach pracy, nad ranem, okresowo lub w sposób stały itp.);
    2. warunki wystąpienia (np. przy dobrym nasłonecznieniu, zaraz po aktualizacji, po ponownym załączeniu strony AC/DC itp.).

3. REKLAMUJĄC FALOWNIK należy:

Sporządzić dokumentację fotograficzną podstawową:

    1. falownika od frontu – tak, aby widoczny był wyświetlacz lub diody – jeżeli wyświetlacz nie występuje;
    2. pomiaru strony DC – w przypadku dwóch łańcuchów/stringów wymagane są dwa zdjęcia bezpośrednio na wtykach MC4 – na zdjęciu muszą być widoczne wtyki oraz miernik z wynikiem pomiaru.
    3. pomiar strony AC – zdjęcia z pomiarów międzyfazowych, (L1-L2,L2-L3,L1-L3 ) oraz fazowych (L1-N,L2-N,L3-N) bezpośrednio na wtyczce przyłączeniowej – na zdjęciu musi być widoczna wtyczka oraz miernik z wynikiem pomiaru.

Sporządzić dokumentację fotograficzną ukierunkowaną na miejsce występowania problemu
np. zrzuty ekranu z aplikacji, uszkodzenie wtyczki AC, status diod na rządzeniu komunikacyjnym (Stick Logger) itp.

Uzupełnić Raport z pomiarów AC/DC.
Raport z pomiarów ma na celu scharakteryzowanie topologii układu PV, co pozwoli ekspertom z Działu Technicznego Bruk-Bet PV spojrzeć szerszym okiem na problem konkretnej instalacji a także zebrać i potwierdzić informacje z dokumentacji fotograficznej w jednym miejscu.

4. W przypadku reklamacji falownika marki Huawei należy również:

  1. Zakutalizować aplikacje Fusionsolar do najnowszej wersji na dzień 28.09.2022 – wersja nr 6.23.00.125.
  2. Zaktualizować falownik do najnowszego oprogramowania na dzień 28.09.2022 – wersja nr SPC146.
  3. Zaktualizować Dongiel na dzień 28.09.2022 – wersja nr SPC130.
  4. Zrobić zrzuty ekranu z miejsca występowania błędu w aplikacji (opcja dostępna w każdym smartfonie)
  5. Wyeksportować Logi z aplikacji FusionSolar (Settings/Log Export w przypadku połączenia z platformą FusionSolar).

 

POBIERZ – Zgłoszenie reklamacyjne Avrii

POBIERZ – Raport z pomiarów AC-DC

 

Tak przygotowane dokumenty należy wysłać na adres e-mail działu serwisowego:

zgloszenia@avrii.pl

Wszystkie potrzebne dokumenty znajdują się w załączniku lub na stronie

https://b2b.avrii.pl/

Jeżeli mają Państwo jakieś dodatkowe pytania prosimy o kontakt z naszym Działem Technicznym:

zgloszenia@avrii.pl
tel: (+48) 14 696 88 89 wew. 3

Z wyrazami szacunku,
Dział Techniczny Avrii